Після каблуків почастішали судоми. Терміново міняти взуття або є варіанти?



+3 +/-
Профіль користувача Pretzel Запитав: Pretzel   (рейтинг 1769) Категорія: Здоров'я

Відповідей: 4

2 +/-
Найкраща відповідь

Все залежить від віку і стану венозно-судинної системи.

Якщо почастішали судоми, неприємні відчуття в ногах - це вже "дзвіночок".

Коли я потрапила в лікарню з тромбофлебітом (як грім серед ясного неба! Вранці ще нічого не знала і спокійно відправилася на роботу, а вечір зустріла на операційному столі), мене лікар насамперед запитав, помічала я останнім часом, що зводить ноги, чи були тягнуть відчуття в ногах.

Може і були, а я значення не надавала, знай собі скакала.

Тому поставтеся до свого здоров'я уважно.

Тимчасово відмовтеся від високих каблуків, змінивши їх на середній і стійкий. Прислухайтеся до своїх відчуттів в ногах.

Якщо судоми і важкість у ногах Вас покинуть після цього - значить висновок напрошується сам собою.

Високі каблуки треба виключати назовсім.

Якщо судоми продовжаться і після зміни висоти каблука - терміново до лікаря.

Бережіть себе!

Відповів на питання: Infantries   
2 +/-

Мабуть, каблук занадто високий. Варіантів немає. Потрібно міняти взуття!

Відповів на питання: Puckle  
1 +/-

Судоми в м'язах виникають, перш за все при порушенні кровообігу. При ходьбі на високих підборах м'язи гомілки і стопи довгий час знаходяться в напруженому стані, що сповільнює кровоток у венах. На першому етапі можна робити гімнастику для нижніх кінцівок і легкий масаж кожні 1,5-2часа (при знятті коблуков). Якщо такої можливості немає-міняти взуття, або хоча б чергувати каблук з "бекаблучьем". Це перші симптоми варикозного розширення вен і тромбофлебіту в майбутньому. Варто задуматися.

Відповів на питання: Mysterious  
0 +/-

Не ходити весь час на каблуках ... періодично міняти взуття ...

Відповів на питання: Nagware