Вагітність чи ні?



+3 +/-

Був ппа, хлопець сказав, що не закінчив в меня.Для підстраховки через 30год. після ппа випила "Ескапел". Через 4-5 днів пішли місячні. Йшли 5 днів. РІВНЕ через два тижні зробила 2 тесту: один днем-негативні., Інший після сну-отрц. У мене за 3 роки не налаштувався графік місячних, але за останні 3месяца місячні починалися в 26-28 числах. До сих пір не пішли. Як вважаєте, який шанс того, що я вагітна?) Хто добре розбирається в цих справах?

Профіль користувача Imtiaz Запитав: Imtiaz  (рейтинг 15474) Категорія: Здоров'я

Відповідей: 4

2 +/-
Найкраща відповідь

Я добре розбираюся.)))

Імовірність вагітності у вашому випадку прагне до нуля, тому що по-перше хлопець не кінчав, а по-друге, якщо якийсь спритний сперматозоїд з мастила все ж проник всередину, так Ескапел його зупинив. І, нарешті, той факт, що після ПА були місячні - останній фактор не на користь вагітності. Можете не хвилюватися, а на майбутнє охороняйтеся.

Відповів на питання: Spreeuw  
2 +/-

Можу Вам відповісти не як людина, яка розбирається в "таких" справах, а як людина, у якого траплялися ось такі "екстрені" ситуації. Після незахищеного ППА я випила Постинор. По дії, виходячи з результатів інтернету, вони схожі. Так ось, у мене порушився цикл так, що я до сих пір (а сталося це десь рік тому), не можу точно прогнозувати настання місячних. Вони наступають то за 5 днів "до", То з затримкою в 10-15 днів. Прийом таких препаратів як Постинор або Ескапел можуть викликати гормональний збій, через який і виникають ось такі затримки і збої у Вашому циклі. Якщо у Вас після ППА були місячні і результат тесту на вагітність негативний, то найімовірніше Ви не вагітні. Для більш точної впевненості можете зробити аналіз ХГЧ. Він виявляє вагітність навіть на те терміні, на якому прості тести на вагітність безсилі. Але краще все-таки звернутися до досвідченого гінеколога, який, навіть якщо вагітність відсутня, допоможе Вам виявити причину порушення Вашого циклу.

Відповів на питання: Arthemis  
2 +/-

Думаю, що шанс бути вагітною дуже низький, можна сказати рівний нулю, так як через 4-5 днів пішли місячні. Зараз місячні затримуються, швидше за все, через стрес організму, який був нанесений вашому молодому організму настільки сильним препаратом.

Тим більше, що тепер вам потрібно відраховувати цикл з того дня, як у вас почалися місячні після Ескапелу, а не з минулих природних місячних. Ось відрахуйте від першого дня тих місячних 28-30 днів, і в ці числа повинні прийти місячні.

Надалі, краще не травмувати молодий організм настільки сильними препаратами. Побережіть майбутню репродукцію, набагато безпечніше для вас презерватив.

Відповів на питання: Attendant  
1 +/-

Навіщо гадати?

У таких справах найкраще розбирається лікар-гінеколог. Не пошкодуйте часу і сходіть краще до нього?

Є вагітність чи ні - в будь-якому випадку тільки лікар вам не тільки скаже точно, але і зможе допомогти, в разі якщо ви захочете виносити і народити, і в разі .... якщо захочете позбутися ..

Останній випадок - позбутися -самий поганий вибір при будь-яких обстаятельстве ...

Адже дитина - це Дар Божий! І так багато людей мріють про дитину, але не можуть народити!

До того ж після першого аборту - дуже велика ймовірність залишитися безплідною на все життя!

Відповів на питання: Giddiness